Skab engagement og få dialogen i centrum

På de sociale medier er dialogen i centrum, og de sociale medier er platformen, hvorfra I kan udbygge og etablere relationer mellem jer og jeres kunder. Det er ikke længere virksomhedernes produkter eller løsninger der er vigtigst, men meget mere dialogen omkring dem. På de sociale medier er der mulighed for effektfulde tiltag og for at få en eksponentielt voksende målgruppe.

Det er afgørende at være lige der hvor ens kunder befinder sig. På gadeplan lokker butikker med flotte vinduespartier for at tiltrække kunder. Det samme gør sig gældende online. Det er derfor vigtigt at være synlig og tilstede der, hvor potentialet for trafik er.

Kontakt os

SOME kanaler

Over 40 % af alle danske virksomheder bruger sociale medier, og de fleste har opdaget hvor tidskrævende det er at engagere følgere. Det er derfor vigtigt, at man fra starten vælger nogle kanaler og prøver sig frem. Når der vælges social media kanaler, skal de være relevante for jeres virksomhed og målgruppe. For at få succes med jeres online indsats, skal tilgangen til de sociale kanaler differentieres, så jeres budskaber og indhold tilpasses alt efter hvilken platform I er på. Vi ved hvad der virker på de forskellige kanaler og anbefaler oftest vores kunder at bruge kanaler som LinkedIn, Facebook, Instagram og Twitter.

Kontakt os

Har I overvejet at annoncere på sociale medier?

Med målrettet social annoncering er det muligt at få en højere konvertering. På de sociale medier er det muligt at opdele målgrupper i præcise segmenter og på denne måde skabe relevant og spændende indhold, der skaber værdi for brugerne. Det første slag om kunderne foregår lige nu på de sociale medier, og annoncering giver mulighed for at øge virksomhedens brand awareness, så I bliver hængende i brugernes bevidsthed. Derudover er det muligt at lave en realtime effektiv-måling, så I kan optimere kampagnerne løbende.

Kontakt os