Et populært værktøj

De seneste år er især A/B splittesting blevet et populært værktøj til at finde frem til hvilken side, funktion, farve, tekst m.m der fungerer bedst for jeres målgruppe. Med dette værktøj kan man teste jeres online aktiviteter igen og igen. Med en A/B Splittesting laver man to løsninger som man kører sideløbende over en periode. Resultaterne sammenholdes efter en tidsdefineret periode for at se hvilken farve der har fået flest kunder til at trykke.I kan eksempelvis teste, hvor godt en overskrift på hjemmesiden understøtter de handlinger, der ønskes at brugerne skal foretage, eller teste hvilken farve på “købsknappen” til webshoppen der tiltrækker flest konverteringer. Vi tilbyder testing af alt fra billeder, videoer, tekster til farver, overskrifter m.m.

Bestil uforpligtende tilbud eller ring til os på 70 20 10 82

Hvornår bruger man A/B splittesting?

Hvis I er i tvivl om, hvordan I bedst muligt laver et mersalg i din indkøbskurv, eller overvejer I om indkøbskurven skal placeres til højre eller til venstre, så kan vi med en A/B splittesting finde frem til hvilken løsning jeres målgruppe foretrækker. Ved at teste forskellige løsninger på jeres hjemmeside, kan I med løbende optimering sikre jeres besøgende en tilfredsstillende oplevelse.

Bestil uforpligtende tilbud

Din professionelle sparringspartner

Der er som udgangspunkt ikke grænser for, hvad man kan teste. Vi kan med A/B splittesting øge jeres konverteringer, da vi kan finde frem til hvordan vi bedst muligt få jeres kunder til at interagere med jeres hjemmeside eller webshop.

Bestil uforpligtende tilbud eller ring til os på 70 20 10 82