Er jeres virksomhed klar til den nye persondataforordning?

Den 25. maj 2018 går den nye persondataforordning (GDPR) i luften - den sætter nye krav til roller, processer og de teknologier, som virksomhederne anvender for at sikre, at persondata er sikrede, tilgængelige, og anvendes korrekt. Konsekvenserne ved ikke at overholde lovgivningen kan blandt andet være bøder på op til 4% af virksomhedens årlige omsætning.

Simple Solution holder GDPR seminar med fri entré

Hos Simple Solution er vi eksperter indenfor IT. Vi tilbyder blandt andet rådgivning i forbindelse med implementering af de nødvendige teknologier og processer, så I sikrer compliance med persondataforordningen.

Kom med, når Simple Solution den 6. marts afholder GDPR seminar på Comwell Køge Strand, hvor vi sammen med vores samarbejdspartner, Barracuda Networks, fortæller om, hvilke tiltag I bør tage i virksomheden for at imødekomme de lovkrav, som den nye  persondataforordning foreskriver.

 

PROGRAM7

  

KNAP GDPR

Der er et begrænset antal pladser, som bliver uddelt efter først-til-mølle-princippet. Det er ganske gratis at deltage, men melder du dig til uden at møde op, tager vi et no-show fee på 300 kr.

Har du spørgsmål til seminariet, eller er du interesseret i at få rådgivning omkring GDPR processen, så kontakt vores IT-salgschef, Tormod Torekoven, på tlf. +45 31 50 74 59.

GDPR firkant

 

Vi ved af erfaring, at der bliver rift om billetterne, så book en plads allerede i dag via linket herunder.

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Vi ser frem til nogle spændende timer i jeres selskab.

Med venlig hilsen

Simple Solution

Tlf. +45 70 20 10 82
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

 

Kom tættere på holdet bag Simple Solution

Andreas er webudvikler og en del af produktionens tekniske team. Han er uddannet multimedie designer og er autodidakt programmør. Andreas er vores tekniske go-to guy, og han kan få umiddelbart uløselige opgaver til at lykkes. Når Andreas ikke laver projekter med kunder, assisterer han vores SCRUM-afdeling, hvor hans opgaver primært er af teknisk karakter.

 

Ølbryggeren

Andreas er glad for kvalitet og delikatesser. Hans tekniske evner bruger han også til at brygge sin egen øl i et minibryggeri, han har sammen med nogle venner.

 

 

Kom tættere på holdet bag Simple Solution

Nico er vores kreative leder, og han er med til at definere Simple Solution stilen både internt og til vores kunder. Nico har flere års erfaring med trykte såvel som digitale medier. Han har tidligere arbejdet i mediebranchen, hvor har prøvet kræfter med stort set alt inden for det grafiske felt.

Nico tænker kreativt og anderledes, og han sikrer altid nytænkende designløsninger til vores kunder.

 

Mr. Gadget

Nico har en ting med Gadgets. Han elsker nye opfindelser og påfund, som kan gøre hverdagen bedre eller bare lidt mere awesome.

 

 

 

Kom tættere på holdet bag Simple Solution

Julie står for vores økonomi og administration i virksomheden, så har du spørgsmål til det, er det altid Julie du får fat i. Udover det har Julie mange hatte på i løbet af dagen. Julie hjælper med at planlægge arrangementer, både internt og forbindelse med kunder. Julie hjælper med alt på kontoret og klarer alle de udfordringer der kan være i forhold til holde styr på et kontorlandskab.

Spinninginstruktør

Når Julie ikke holder styr på kontoret, har hun styr på sit spinninghold. Hun er nemlig spinninginstruktør ved siden af og bruger en del af hendes fritid på holde sig fit. Hun har eksempelvis gennemført Nordic Race her i 2017. Når der er ro på hygger hun sig med sine to dejlige børn.